مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان:
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان از شناسایی ۱۸ خوشه در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، فرزاد محمدی در حاشیه برگزاری اولین جشنواره ماهی، غذای سلامت درجمع خبرنگاران، بیان کرد: اولین جشنواره ماهی، غذای سلامت با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی استان لرستان برگزار و محصولاتی که بر پایه ماهی در استان تولید می‌شود، در این نمایشگاه عرضه شد.

 

وی اضافه کرد: تاکنون ۱۸ خوشه در استان شناسایی شده که از این تعداد، پروژه توسعه خوشه سنگ، گلیم، عسل و فرش لرستان اجرا و به پایان رسیده است و هم‌اکنون پروژه خوشه آبزی‌پروری و پلاستیک در حال توسعه هستند و فرآیند توسعه بین ۳ تا ۵ سال به طول می‌انجامد.

 

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی لرستان اظهارکرد: در مدت ۳ سال اجرای پروژه برنامه‌هایی جهت توسعه محصولات تولیدی آبزی‌پروری با همکاری ذینفعان خوشه و دستگاه‌های متولی و همکار با اهداف توسعه کمی و کیفی، ارتقای بهره‌وری و کیفیت محصولات تولیدی در این خوشه اجرا خواهد شد که این جشنواره نیز در این راستا با حمایت این شرکت برگزار شد.

 

محمدی به عرضه مستقیم ماهی در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود:‌ به دلیل پایین بودن سرانه مصرف آبزیان در استان، این محصولات به‌صورت مستقیم و بدون واسطه به خریداران عرضه شد.

 

وی بیان کرد: در پایان جشنواره مسابقه طبخ آبزیان در بین عموم مردم برگزار شد که ۱۲ شرکت‌کننده در این مسابقه حضور داشته‌اند که از بین آن‌ها سه نفر توسط داوران جشنواره برگزیده و هدایایی به برگزیدگان اهدا شد.

 

پایان خبر

لینک کوتاه : /a1ed82
کد خبر : 2225
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.