رویداد دوسالانه سرنانوازی، از سری طرح‌های شهید آوینی سوم اردیبهشت ماه در روستای بیشه برگزار خواهد شد.

به گزارش وسیم لرستان، اعظم روانشاد امروز (دوشنبه، ۲۰ فروردین ماه) در جلسه شورای موسیقی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اینکه کار فرهنگی در بستر مردمی و مردمی کردن فرهنگ، وجود نخبگان فرهنگ و هنر و پیوند آن‌ها ضرورت دارد، بیان کرد: لازم است فعالیت‌های درخور شأن مردم و برای مردم را برنامه‌ریزی و برگزار کنیم.

وی بر لزوم برگزاری جلسات نخبگانی در همه‌ حوزه‌های فرهنگی و هنری با تمرکز در همه شهرستان‌های استان تاکید کرد و افزود: یکی از رسالت‌های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیوند بین مردم و فعالیت‌های فرهنگی و هنری است و باید در طرح‌ها و برنامه‌ها، برنامه‌ریزی لازم برای برقراری ارتباط بهتر انجام و از همه ابزارها برای کاهش آسیب‌ها استفاده شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان بر لزوم نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد هنری استان تاکید و اظهار کرد: در همه زیرمجموعه‌های معاونت هنری لازم است نظارت‌های بیشتر انجام شود.

روانشاد با اشاره به اینکه شناسایی ظرفیت‌ها و شاخص‌های استان در زمینه‌های مختلف اعم از فرهنگی و هنری ضروری است، بیان کرد: با هدف توانمندسازی گروه‌ها و فعالان عرصه سرود انقلاب اسلامی باید راه‌اندازی «خانه سرود» با هدف ساماندهی گروه‌های سرود استانی و کشف استعدادها و رویش‌های جدید، در دستور کار انجمن موسیقی استان قرار گیرد.

وی به برگزاری رویداد دوسالانه سرنانوازی، از سری طرح‌های شهید آوینی در استان اشاره کرد و گفت: این برنامه سوم اردیبهشت ماه در روستای بیشه برگزار خواهد شد.

او برگزاری رویداد «آوای ارادت» از سری برنامه‌های جشنواره رضوی در دهه کرامت، برگزاری المپیاد هنر، اجرای کنسرت‌های موسیقی گروه‌های مختلف هنرمندان، بزرگداشت استاد «درویش‌رضا منظمی» و برگزاری جشن‌های محله‌محور دهه کرامت با همکاری کانون فرهنگی هنری مساجد را از سری برنامه‌های این اداره کل در سه ماه نخست امسال دانست و افزود: از ظرفیت‌های موجود برای هرچه بهتر برگزار شدن این برنامه‌ها باید استفاده شود.

پایان خبر

لینک کوتاه : /c01540
کد خبر : 2894
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.