دبیر ستاد اجرایی سفر کشور گفت: قلعه فلک‌الافلاک در روزهای اخیر به عنوان یکی از پنج اثر پربازدید کشور میزبان گردشگران بوده است.

به گزارش وسیم لرستان، مصطفی فاطمی در جریان سفر به خرم‌آباد و بازدید از قلعه فلک‌الافلاک ضمن تقدیر از مردم لرستان و خرم‌آباد به‌خاطر همراهی و مهمان‌نوازی از مهمانان نوروزی، اظهار کرد: در سالجاری علاوه بر معرفی آثار گردشگری و جاذبه‌های تاریخی، اعضای ستاد هماهنگی سفر با هماهنگی بین بخشی توانسته‌اند به این مهم دست یابند.

وی بیان کرد: رویکرد جدیدی در شهر و لرستان ایجاد شده و با ارسال پرونده قلعه فلک‌الافلاک برای ثبت جهانی، نگاه ویژه‌ای برای گردشگری لرستان ایجاد شده است.

دبیر ستاد اجرایی سفر کشور با بیان اینکه قلعه فلک‌الافلاک در روزهای اخیر به عنوان یکی از پنج اثر پربازدید کشور میزبان گردشگران بوده است، اضافه کرد: گردشگری لرستان در دوره جدید مدیریت و با همت همکاران میراث فرهنگی، برنامه‌های جدیدی داشته و کاندیداتوری روستای بیشه برای ثبت جهانی می‌تواند اتفاقات خوبی را در این حوزه رقم بزند.

فاطمی تصریح کرد: روستای گردشگری بیشه در صورت ثبت جهانی به عنوان دومین روستای کشور در فهرست ثبت جهانی است.

پایان خبر

لینک کوتاه : /a13450
کد خبر : 2858
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.