معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان:
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه مرکز فرماندهی جبهه مقاومت ایران اسلامی است، گفت: امروز از جامعه هنری انتظار می‌رود فریادگر مظلومیت مردم غزه باشید، این ندای مظلومیت باید به گوش جهان برسد.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، احسان یاوری عصر امروز ششم آبان ماه در آیین تودیع و معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان که در سالن شهید آوینی خرم‌آباد برگزار شد، با بیان اینکه جهان اسلام امروز با شرایط خاصی مواجه است و جنگ سرنوشت سازی را در غزه شاهد هستیم، افزود: از یک طرف تمام دنیای کفر و استکبار پشت ولد نامشروع خود ایستادند و به جرات می‌توان گفت شیطان ایستاده و مبارز می‌طلبد و در طرف دیگر جبهه مظلومین عالم را داریم.

 

وی گفت: از یک طرف غرور آفرین است که مظلومان روی پای خود ایستادند و افتخار بزرگی است که گروه قلیل در برابر جمع کثیر ایستادگی کردند و نگذارند وارد غزه شوند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تصریح کرد: چشم تمام دنیا به ایران است و امروز مرکز فرماندهی جبهه مقاومت ایران اسلامی بوده و به برکت  شهیدان این عزت برای ما به بار آمده است.

 

یاوری با بیان اینکه به جوانان بگویید خون شهدا چه نتیجه‌ای دارد وامروز از جامعه هنری انتظار می‌رود فریادگر مظلومیت مردم غزه باشید، این ندای مظلومیت باید به گوش جهان برسد، تصریح کرد: به شهدا افتخار می‌کنیم و از خدا می‌خواهیم پا در مسیر آن‌ها بگذاریم.

 

وی با بیان اینکه همچنان که آبشارهای لرستان دل و روح را جلا می‌دهد ذوق و هنر و خلاقیت نیز همانند این آبشارها جاری است و جوانان مانند قطرات آب این آبشارها می‌درخشند و با این ظرفیت عظیم و ارزشمند که در لرستان وجود دارد انتظاری که از مجموعه ارشاد اسلامی داریم این است که درراستای شکوفایی این ذوق و هنر اقدامات لازم را انجام دهد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با اشاره به اینکه هنر در لرستان همراه با روحیه انقلابی است، افزود: هنر فاخر را در این استان می‌بینیم که هویت ایرانی اسلامی در آن موج می‌زند، انتظار داریم نیروهای انقلابی هنرمند مورد حمایت قرار بگیرند.

 

یاوری ادامه داد: امروز جنگ نرم برای همه ماست و سلاح آن نیز هنر و رسانه است و انتظار داریم نیروهای پای کار اسلام، نظام، انقلاب و میهن و کسانی که دل در گرو ایران اسلامی دارند را حمایت و با آموزش تقویت کنند.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان بیان کرد: انسجام بخشی بین مجموعه‌های فرهنگی انتظار دیگر ما از این مجموعه است، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان نخ تسبیح بین مجموعه‌های فرهنگی استان باشد.

 

وی تصریح کرد: امیدواریم با فعال شدن انجمن صنفی خبرنگاران و خانه مطبوعات انتظار داریم اتفاق خوب صدر دوره مدیریت جدید و تقویت خبرنگاران که زبان گویای جامعه و مسئولان هستند را شاهد باشیم.

 

پایان خبر

لینک کوتاه : /a46bc9
کد خبر : 2299
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.