سرپرست فرمانداری معمولان گفت: راه ارتباطی ۱۱ روستای شهرستان معمولان مسدود شد.

به گزارش وسیم لرستان، محمد ناظری، در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت این شهرستان پس از بارش‌های ۲۴ ساعت گذشته، اظهار کرد: راه ارتباطی ۱۱ روستای منطقه پشت‌تنگ در این شهرستان مسدود شده‌است.

وی با بیان اینکه محور گم‌گمه، راه ارتباطی شش روستا و محور ذق برفی راه ارتباطی پنج روستا در منطقه پشت‌تنگ معمولان است، اضافه کرد: جاده دسترسی و پل‌های موقت این دو محور دچار آب‌شستگی است و امکان تردد در این مناطق وجود ندارد.

سرپرست فرمانداری معمولان بیان کرد: محورهای مسدودشده این شهرستان نیاز به پل و لوله دارد که در حال پیگیری و رایزنی برای تأمین اعتبار هستیم تا این محورها در سریع‌ترین زمان ممکن بازگشایی شود.

ناظری افزود: ریزش سنگ در جاده معمولان به پلدختر در چندین نقطه رخ داده بود که با حضور اکیپ‌های راهداری پاک‌سازی و ریزش‌برداری شد.

وی گفت: ریزش سنگ در محورهای روستایی لیت‌بر و زیرانبار به داخل جاده رخ داده‌است که هماهنگی لازم با راهداری برای پاک‌سازی این محورها انجام شد.

سرپرست فرمانداری معمولان اضافه کرد: راه ارتباطی تعدادی دیگر از روستاهای این شهرستان که روز گذشته به‌دلیل جاری‌شدن بالا آمدن دبی رودخانه‌ها مسدود شده بود با اتمام بارندگی بازگشایی شده‌است.

پایان خبر

لینک کوتاه : /ec9536
کد خبر : 2796
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.