فرماندار:
فرماندار ازنا با بیان اینکه سرنوشت فولاد ازنا به اجماع اراده‌ها در پایتخت گره خورده است، گفت: اگر مسئولان در سطوح ملی اراده کنند این صنعت نیز سهمی در ارتقای سطح فناوری صنعت فولاد کشور ایفا خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، محمدرضا فاتحی  با اشاره به ظرفیت مجتمع فولاد ازنا، راکد بودن این مجتمع را بعد از ۲۰ سال خسارت محض برشمرد و با بیان اینکه بیش از ۲۰ سال است که مردم چشم به راه آغاز فعالیت این پروژه عظیم هستند که با سرمایه ملی بنا شده ولی به دلایل متعدد و عدم همراهی برخی از بانک‌ها همچون استخوانی در زخم مانده است، اظهار کرد: این صنعت کاملاً راکد و بلااستفاده در شرق استان مانده است؟ در صورتی که اگر کوره‌های فولاد روشن شود و خط تولید آن فعالیت کند می‌تواند به‌تنهایی بخش اعظمی از مشکل اشتغال را حل و اقتصاد استان را دگرگون کند و بدهی‌های بانکی معوق نیز به مرور پرداخت می‌شود.

وی از تلاش‌های استاندار لرستان در برگزاری جلسات مشترک فی‌مابین مدیریت فولاد ازنا و بانک‌های عامل در تهران و تلاش برای رفع اختلافات، عزم مدیریت استان و ملی و سرمایه‌گذار را برای راه‌اندازی و شروع فعالیت تقدیر کرد و افزود: این تلاش‌ها برای این است تا این مجتمع اقتصادی بتواند به چرخه تولید بازگشته و هزاران جوان جویای کار را مشغول بکار کند.

فاتحی به جایگاه فولاد مبارکه اصفهان در اقتصاد کشور اشاره کرد و یادآور شد: فولاد مبارکه اصفهان توانسته است نقش مهمی در توسعه صنعتی، اقتصادی و اجتماعی استان اصفهان و کشور و ارتقای سطح فناوری صنعت فولاد ایفا کند و چنانچه مسئولان در سطوح ملی اراده کنند همین مهم نیز می‌تواند برای لرستان رقم بخورد و امروز سرنوشت فولاد ازنا به اجماع اراده‌ها در پایتخت گره خورده است.

وی با اشاره به بازدید روز گذشته معاون سیاسی امنیتی استانداری از کارخانه سیمان‌سفید به برخی از مشکلات این واحد صنعتی پرداخت و خواستار استمرار حمایت دستگاه‌های اجرایی خدمات رسان از این کارخانه تا راه‌اندازی و افتتاح شد.

فرماندار ازنا با تقدیر از عملکرد معاونت امور اقتصادی و دفتر جذب سرمایه استانداری لرستان در تخصیص تسهیلات تبصره ۱۶ و ۱۸ به شهرستان ازنا افزود: داشتن اقتصادی پویا درگرو اعتماد به مردم و حمایت از جریانات نخبگان متعهد مردمی در حوزه اقتصاد است و باید اقتصاد مردم پایه را توسعه داد تا شاهد تحول باشیم.

پایان خبر

لینک کوتاه : /fff05a
کد خبر : 2419
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.