فرماندار ازنا:

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، محمدرضا فاتحی صبح امروز دهم آبان‌ماه در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی ضمن محکوم کردن اقدامات ددمنشانه رژیم سفاک صهیونیستی در کشتار مردم مظلوم غزه، حرکت طوفان الاقصی را نتیجه ظلم هفتاده ساله اسرائیل در حق مردم فلسطین دانست و بیان کرد: بیش ازه‍شت هزار نفر انسان بی‌گناه به بدترین شکل ممکن جان خود را در حملات وحشیانه اسرائیل از دست می‌دهند ولی همچنان مردم مظلوم مقاومت می‌کنند.

 

وی تصریح کرد:همین مقاومت مردم  و حمام خون درغزه  شعار دموکراسی و حقوق بشر غربی‌ها را به چالش کشید و آبروی نهادها و سازمان‌های بین‌المللی را برده است.

 

فرماندار ازنا افزود: امروز دنیا شاهد رویارویی حق و باطل و تقابل ایمان و کفر است و باید در این کارزار سخت جبهه‌بندی خود را مشخص کنیم و اگر ساکت بمانیم شریک جرم جنایتکاران خواهیم بود.

 

فاتحی با تقدیر از دیپلماسی فعال دولت سیزدهم در جلوگیری از ادامه جنگ و تلاش برای آتش‌بس در غزه به عظمت ایستادگی ملت فلسطین اشاره و خاطرنشان کرد: خداباوری و ایمان راسخ به خدا از ملت فلسطین کوه اراده‌ای ساخته است که هیچ قدرتی توان رویارویی با آنها را نخواهد داشت.

 

وی از همه آحاد مردم و مسئولان شهرستان دعوت کرد با حضور در راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان نفرت و خشم خود را از جنایات رژیم سفاک صهیونیستی به رخ بکشند و با مردم مظلوم غزه همدردی کنند.

 

پایان خبر

لینک کوتاه : /bf24df
کد خبر : 2313
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.