مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با بیان اینکه رویداد تولید محتوای دیجیتال، فرصت مغتنمی برای شناسایی استعدادهاست، گفت: جوانان به واسطه این رویداد می‌توانند کنار هم قرار گرفته و این امر منجر به باروری و شکوفایی بیشتر استعدادها خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، اعظم روانشاد در حاشیه بازدید از پنجمین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج در جمع خبرنگاران ضمن تشکر از برگزارکنندگان این رویداد به منظور ایجاد فضای خوب رقابت و نوآوری برای جوانان و نوجوانان، با بیان اینکه این رویداد یکی از ارزشمندترین رویدادهایی است که در استان برگزار می‌شود، بیان کرد: جوانان به واسطه این رویداد می‌توانند کنار هم قرار گرفته، استعدادهای خویش را شکوفا کنند و تجربه‌هایشان را باهم به اشتراک بگذارند.

وی با اشاره به اهمیت فضای مجازی و تاکید مقام معظم رهبری بر تولید محتوا، افزود: پای کار آوردن جوانان ارزشی و انقلابی و موضوعات و محتواهایی که در این رویداد تولید می‌شوند بسیار ارزشمند هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان اظهار کرد: در این رویداد جوانان نیز باهم آشنا می‌شوند و در یک چرخه تولید محتوا قرار می‌گیرند که این امر منجر به باروری و شکوفایی بیشتر استعدادها خواهد شد.

روانشاد به اثرگذاری تولیدات تصویری در نسل امروز اشاره کرد و یادآور شد: امروز محتوای تصویری بسیار پرطرفدار است‌ چراکه تفهیم مطالب با تصاویر و ویدیوها در ذهن افراد جلوه بصری ایجاد و ماندگار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به تاثیرگذاری تولیدات این رویداد در فعالیت‌های فرهنگی، هنری و محتوایی، تصریح کرد: از بازخورد مثبت تولیدات این رویداد می‌توان تا مدت‌ها بهره‌برداری و استفاده کرد.

پایان خبر

لینک کوتاه : /f145e4
کد خبر : 2523
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.