استاندار تاکیدکرد:
استاندار لرستان بر جابجایی روستاهای در معرض خطر سیل در استان تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، فرهاد زیویار امروز، ۲۲ مهر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به اینکه در فصل پاییز، به احتمال زیاد در نیمه دوم آبان‌ماه با بارندگی‌های بالاتر از حد نرمال مواجه خواهیم بود.

 

وی اضافه کرد: بارش و نزولات جوی موهبت الهی است اما برای مدیریت آن نیاز است هماهنگی‌ها لازم با دستگاه‌های عضو ستاد بحران انجام و بسترسازی‌ها انجام تا از این فرصت استفاده کنیم و خسارتی ایجاد نشود.

 

استاندار لرستان تاکید کرد: جابجایی یکی دو روستا در استان که در معرض خطر سیل، تهدید و خسارت هستند انجام و دستگاه‌های اجرایی برای جابجایی و اسکان آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

 

زیویار بیان کرد: دستگاه‌های خدمات‌رسان حق ندارند قطع انرژی و مسدود کردن حساب‌ها را انجام دهند و ستاد بحران استان هماهنگ باشند تا خدشه‌ای در خدمات‌رسانی به مردم وارد نشود.

 

وی در ادامه خصوص مجوز امهال تسهیلات برای بخش کشاورزی در لرستان گفت: ۱۷۱ میلیارد تومان برای این بخش تخصیص داده شده که مربوط به سیل ۹۸ است، تا علاوه بر بخشودگی سودو جرائم تسهیلات، امهال تسهیلات نیزشامل حال کشاورزان شود.

 

یادآور می‌شود، هواشناسی لرستان اعلام کرده پاییز امسال با پدیده "ال‌نینو" مواجه خواهیم شد که نیاز است همه اعضای ستاد مدیریت بحران برای مدیریت سیل احتمالی تمهیدات لازم را در نظر بگیرند.

 

پایان خبر

لینک کوتاه : /d552bf
کد خبر : 2249
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.