مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: نخستین دستاورد ۴۵ ساله انقلاب اسلامی «عدالت در تقسیم امکانات» است.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، رضا عزتی امروز، ۱۶ بهمن‌ماه در مراسم جشن انقلاب و جهاد تبیین که به مناسبت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی با حضور جمعی از فرهنگیان و مدیران مدارس خرم‌آباد در دبیرستان هیئت‌امنایی صدیقه کبری این شهر برگزار شد به دستاوردهای انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: نخستین دستاورد ۴۵ ساله انقلاب اسلامی «عدالت در تقسیم امکانات» است.

وی ادامه داد: به‌طوری که روستاها و مناطق دوردست در دوران طاغوت حتی از امکانات اولیه محروم بودند ولی امروز به برکت نظام جمهوری اسلامی از همه امکانات و زیرساخت‌ها بهره‌مند هستند.

وی گازرسانی به روستاها، ایجاد زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی، دستیابی به دانش و فناوری فضایی، احداث سدها و... را از مصداق‌های خدمات نظام جمهوری اسلامی دانست.

این مسئول اظهار کرد: توسعه کمی و کیفی آموزش و پرورش بعد از پیروزی انقلاب اسلامی چشمگیر بوده است و در دوره اول متوسطه ۹۲ درصد و در دوره دوم متوسطه ۸۸ درصد پوشش دانش‌آموزی و پوشش ۹۸ درصدی دانش‌آموزان در دوره ابتدایی را داریم.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان به جهش ۱۰۰ درصدی سطح سواد، تحول در تأسیس مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها، مشارکت اجتماعی زنان در حوزه‌های مختلف  و چند دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی اشاره کرد و گزارشی از موفقیت‌ها و دستاوردهای آموزش و پرورش استان ارائه داد.

پایان خبر

لینک کوتاه : /c2268c
کد خبر : 2653
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.