پارک علم و فناوری لرستان و پارک علم و فناوری نیرو تفاهم نامه همکاری منعقد کردند.

به گزارش وسیم لرستان،  رئیس پارک علم و فناوری لرستان بیان کرد: با هدف استفاده از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های پارک علم و فناوری لرستان و پارک علم و فناوری نیرو (وابسته به پژوهشگاه نیرو) جهت حمایت از واحدهای فناور و دانش‌بنیان فعال در حوزه صنعت آب و برق در راستای رفع نیازمندی‌های این صنعت، تفاهم‌نامه همکاری بین طرفین منعقد شد.

امین طاهری گراوند افزود: امیدوارم این تفاهم نامه به توسعه بازار محصولات ساخته شده توسط شرکت های پارک لرستان و تسهیل استفاده آن‌ها از آزمایشگاه‌های تخصصی و مرجع پژوهشگاه نیرو، تسهیلات مالی صندوق پژوهش و فناوری صنعت برق و انرژی و همچنین تسهیل حضور این واحدها در فن بازار تخصصی صنعت برق ایران منجر شود.

محمدعلی حمزه‌ای مسئول مرکز رشد صنعت آب و برق شعبه غرب پژوهشگاه نیرو نیز با بیان اینکه همکاری طرفین منجر به شناسایی ظرفیت‌های عرضه و تقاضای فناوری در منطقه خواهد شد، افزود: همچنین همکاری در جذب سرمایه گذارهای داخلی و خارجی جهت توسعه محصول شرکت‌های مورد حمایت طرفین و ایجاد شبکه تعاملی بین واحدهای فناور مستقر در هر دو پارک از دیگر نتایج مثبت این همکاری خواهد بود.

پایان خبر

لینک کوتاه : /d73c87
کد خبر : 3078
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.