رئیس ستاد انتخابات لرستان:
رئیس ستاد انتخابات لرستان گفت: مردم از هرگونه گمانه‌زنی نتایج در شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنند، تا زمانی که نتایج به‌صورت رسمی اعلام شود. البته اعلام نتایج در گرو تائید هیات نظارت است.

به گزارش وسیم لرستان، احسان یاوری امروز (۲۱ اردیبهشت‌ماه) در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در دور قبل آنتن‌دهی ۹۸.۵ درصد و کمتر از دو درصد استعلامات آفلاین بود.

وی اضافه کرد: در این دوره تلاش کردیم استعلام آنلاین ۹۹ درصد انجام شود و هیچ مشکل ارتباطی نداشتیم.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان با بیان اینکه تاکنون مشکل خاصی برای برگزاری انتخابات گزارش نشده و اخذ رأی در روستاها هم مشکل ندارد؛ مردم با شورونشاط پای صندوق اخذ رأی هستند، اضافه کرد:انتخابات از ساعت هشت صبح آغاز شده و تا ساعت ۱۸ ادامه دارد؛ زمان رأی‌گیری در صورت نیاز تمدید خواهد شد.

IMG 20240510 152257 800

وی تأکید کرد: مردم از هرگونه گمانه‌زنی نتایج در شبکه‌های اجتماعی پرهیز کنند، تا زمانی که نتایج به‌صورت رسمی اعلام شود. البته اعلام نتایج در گرو تائید هیات نظارت است.

رئیس ستاد انتخابات لرستان یادآور شد: بین ۷۰۰۰ تا ۸۰۰۰ نفر مجموعه عوامل اجرایی در انتخابات دور دوم فعالیت دارند.

یاوری گفت: پس از اعلام نتایج آرا، میزان مشارکت مردم نیز اعلام می‌شود؛ پیش‌بینی‌های لازم انجام شده و هیچ مشکلی به لحاظ ارتباطی تاکنون گزارش نشده است.

IMG 20240510 152251 724

وی افزود: بازرسین، ناظرین و عوامل اجرایی به‌صورت کامل پای‌کار هستند تا انتخابات در امنیت و سلامت کامل برگزار شود.

یاوری با بیان اینکه۴۳۰ شعبه اخذ رای در خرم‌آباد و چگنی آماده دریافت رای همشهریان همشهریان خرم آباد و شهرستان چگنی است، عنوان کرد: انتخابات در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی به صورت الکترونیکی در حال انجام است.

وی تصریح کرد: همچنین احراز هویت الکترونیکی بوده و دستگاه‌ها و زیرساخت‌های لازم فراهم است و در این راستا همکاران آموزش‌های لازم را فراگرفتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی لرستان با بیان اینکه مردم با شور و نشاط مثال‌زدنی پای صندوق‌های اخذ رای هستند، گفت: در روز ولادت حضرت فاطمه معصومه(ع) همچون سایر روزهای دیگر امروز هم شاهد افتخار آفرینی مردم خرم‌آباد و چگنی در این رویداد سرنوشت‌ساز باشیم.

پایان خبر 

لینک کوتاه : eddd1a
کد خبر : 3055
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.