وزیرکشور:
وزیر کشور گفت: مردم آماده حماسه در یازدهم اسفندماه هستند تا همبستگی، وفاداری، میثاق و پیوند با شهدا و پیروی از ولایت نشان دهند.

به گزارش وسیم لرستان، احمد وحیدی در دومین همایش اقشار، نخبگان، فرهنگیان و حلقه‌های میانی که در سالن اجلاس دهکده مقاومت خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: مردم و قوم لر از نظر رشادت و دلاوری در تاریخ ایران مثال‌زدنی هستند و کسانی‌که در صحنه‌های مهم انقلاب با رشادت، صفا، صمیمت، ایثار و صداقت از کشور و انقلاب و اسلام دفاع کردند.

وی با بیان اینکه پایمردی این قوم شهرت دارد و این مردم شریف در دفاع مقدس خود را بسیار تابناک نشان دادند. تقدیم ۶۵۵۶ شهید و بیش از ۱۸ هزار و ۵۰۰ جانباز نشانه‌ عمیق وفاداری آن‌ها به‌نظام است، خاطرنشان کرد: مردم آماده حماسه‌ای جدید می‌شوند، مردم آماده حماسه در یازدهم اسفندماه هستند تا همبستگی، وفاداری، میثاق و پیوند با شهدا و پیروی از ولایت نشان دهند.

وزیر کشور با اشاره به اینکه ملت ایران بارها نشان داده‌اند که یک ملت بی‌نظیر است و با تمام ایمان و قدرت برای دفاع از ارزش‌ها ایستادگی می‌کند، اظهار کرد: در طول عمر انقلاب ملت ایران در بیش از ۴۰ هماورد ملی پای انتخابات آمده‌اند و به‌طور میانگین بیش از ۶۰ درصد مشارکت داشته‌اند.

وی ادامه داد: در هنگامه‌ای که جهان استکباری و رژیم صهیونیستی چنگال خود را در بدن خونین پیکر مردم فلسطین فرو برده است، ندای که در مقابل این‌ها رساتر از همه بوده ملت بزرگ ایران است.

photo9866687325

 

وحیدی با بیان اینکه مقاومت جانانه مردم غزه در مقابل رژیم صهیونیستی مثال‌زدنی و دشمن درمانده شده چراکه ملت فلسطین از جبهه مقاومت الگو گرفته است، تصریح کرد: این انقلاب به برکت حضور مردم توانسته چنین قدرت آفرینی کند و پایه‌های اساسی این نظام مردم است و این قدرت نوع به نوع خود را در عرصه‌های مختلف نشان می‌دهد.

وزیر کشور با بیان اینکه اکنون انتخابات صحنه‌ای برای قدرت‌نمایی مردم است تا در مقابل توطئه‌های دشمنان بیمه شوند، بیان کرد: همه توجه دنیا به انتخابات ایران است چراکه این حرکات ملت ایران تحت نظر است و دوست و دشمن همگان به یازدهم اسفندماه چشم دوخته‌اند.

وی یادآور شد: اکنون جبهه عدالت‌خواهی راه افتاده و سردمدار آن جمهوری اسلامی است و زمانی که در عرصه‌های مختلف شرکت می‌کنیم دشمنان مأیوس می‌شود، ملت ما امروز ملت معیار است و اکنون بازیگری شجاعانه مردم را می‌طلبد.

 

photo9866490504

 

وحیدی با اشاره به اینکه امروز مردم لرستان و خرم‌آباد در جشن ظهور و انتخابات شرکت کردند و با حضور پرشور خود بار دیگر پیوندشان را برای حاضر شدن در صحنه‌های مختلف ملی و از جمله انتخابات نشان دادند، ادامه داد: آمادگی مردم لرستان برای حضور در انتخابات پیش‌رو ستودنی است.

‌وزیر کشور بیان کرد: مردم غیور و سربلند لرستان با این حضور پرشور در دومین همایش اقشار، نخبگان، فرهنگیان و حلقه‌های میانی، نشان دادند که مثل همیشه در صحنه هستند.

‌وی در خصوص اتفاقات پلدختر گفت: همه چیز در لرستان تحت کنترل استاندار استان است و چنانچه مشکلی باشد استاندار آن را برطرف می‌کند و هیچ مشکلی نخواهیم داشت.

وزیرکشور تصریح کرد: همانگونه که از مردم لرستان انتظار می‌رود شاهد مشارکت بالا در انتخابات خواهیم بود.

پایان خبر

 

لینک کوتاه : /e9d242
کد خبر : 2704
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.