نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری:
نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: قاسم سلیمانی فرزند روستای "قنات ملک کرمان" آنچنان جایگاه یافت که خار چشم و کابوس دشمنان شد؛ امروز ملت ما کوچکترین جسارت را به سردار دلها برنمی‌تابد.

به گزارش وسیم لرستان، سعید جلیلی امروز در جمع مردم خرم‌آباد که در سالن شهید چاغروند استادیوم تختی خرم‌آباد برگزار شد، اظهار کرد: دلاورمردی‌های مردم این دیار در مقاطع حساس را فراموش نکرده‌ایم؛ سلام می‌فرستم به گردان محبین که شهدایی را به انقلاب تقدیم کرد، سلام بر همه مردم لرستان، سلام به مهد تمدن، درایت و فرزانگی که مرحوم آیت‌الله بروجرد، کمالوند، جعفر شهیدی، آیت‌الله طاهری و شهید بروجردی فرزندان این دیارند و چراغ هدایت این مردم بوده‌اند.

وی با بیان اینکه برای یک هدف و انتخابی بزرگ اینجا جمع شدایم، گفت: در یک دوراهی برای انتخاب قرار داریم و امروز دو نگاه وجود دارد؛ یکی از نگاه‌ها این است که می‌گوید آینده باید چگونه باشد با وجود اینکه یکسری مشکلات، ضعف‌ها وجود دارد؟ عده‌ای پیشاپیش ناامیدی و نمی‌توانیم را القا می‌کنند، در حالی که معتقدم کشور باید به رشد هشت درصدی برسد که از مشکلات موجود رهایی یابیم، اما یکسری می‌گویند نمی‌توانید.

جلیلی با بیان اینکه نسخه غلطی بود که هشت سال رشد صفر درصدی و رکود را داشت، می‌خواهند دوباره همین نسخه را  برای مردم بپیچند، تصریح کرد: راهی که مقام معظم رهبری و شهدا پیش راه ما گذاشتند، این است که خودتان را باور کنید و از این فرصت‌های خدادادی بهترین بهره‌وری را داشته باشید.

365

«ایران یک جهش» شعار نیست، یک برنامه است

وی با بیان اینکه «ایران یک جهش» شعار نیست، بلکه یک برنامه است و این برنامه مردم خود را باور دارد؛ اگر یک جهان فرصت داریم باید یک ایران جهش داشته باشیم و همه اقوام و مذاهب باید بتوانند در ایران جهش سهیم باشند، خاطرنشان کرد: عده‌ای می‌گویند این شعار است چون نمی‌دانند فرصت‌ها چیست؟ جلسات متعدد با مردم محروم گل‌سفید و علی‌آباد در خرم‌آباد داشتم و چند جوان لرستانی به بهترین شکل که حتی مدیران نمی‌توانند انجام دهند کارهایی را به اتمام رساندند.

این کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با اشاره به اینکه فرزندان لرستان در سخت‌ترین عرصه‌های دفاع مقدس ارزش‌ها آفریدند، بیان کرد: آیا امروز در اقتصاد، صنعت و کشاورزی نمی‌توانند کار کنند؟ قطعا می‌توانند.

585

لرستان با وجود نیروی انسانی متعهد و کارآمد نباید رتبه یک بیکاری باشد

وی گفت: لرستان با وجود ظرفیت نیروی انسانی متعهد و کارآمد نباید رتبه یک بیکاری را داشته باشد.

جلیلی با بیان اینکه ضعف را نمی‌توان با ضعف و اتکا به قدرت جهانی  برطرف کرد، افزود: ضعفها را می‌بینیم و می‌دانیم ضعف را با قدرت می‌توان برطرف کرد و هیچ فرصتی نباید معطل بماند؛ لرستان در زمینه‌های کشاورزی، آب و ... ظرفیت های فراوانی دارد؛ هدف از سدسازی مشروب سازی اراضی کشاورزی این دیار است؛ محرومیت در روستاها نه تنها باید برطرف شود بلکه هر روستا باید به یک سلول جهش کشور تبدیل شود و این شدنی است؛ چرا باید فارسیت دورود با چهار هزار نیروی کار الان فقط چند کارگر خدماتی داشته باشد؟ در دهه ۹۰ یک سوء تدبیر رخ داد و کارگران این مجموعه  بیکار شدند و مسئولین وقت باید پاسخگوی مردم باشند.

این کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تصریح کرد: دستورات و مصوبات رئیس جمهور شهید با قدرت اجرایی خواهد شد و این یک جهان فرصت در هر استان و شهرهای لرستان وجود دارد اگر لازم باشد باید هیات دولت ولو چند روز در هر استان مستقر و ظرفیت‌های آن را پیگیری، برنامه‌ریزی و دنبال کند.

 

888

سردار سلیمانی خار چشم و کابوس دشمنان شد

وی خطاب به ملت بزرگ لرستان گفت: مردم شما نشان دادید حرف‌ها شعار نیست، اگر از یک جهان فرصت صحبت می‌کنید؛ هر کدام از مردان  و زنان ما یک دنیا فرصت هستند؛ به عنوان نمونه  سردار سلیمانی فرزند روستای قنات ملک در کرمان بود به جایی رسید که خار چشم و کابوس دشمنان شد، تاکید کرد: ملت ما کوچکترین جسارت را به این سردار شهید برنمی‌تابد.

جلیلی بیان کرد: هر ایرانی اگر بستر برایش فراهم شود سلیمانی‌ها را تربیت خواهد کرد و سلیمانی‌ها جهان را بر مستکبران تنگ خواهند کرد و همین سلیمانی‌ها کشور ما گلستان خواهد کرد.

9

راه شهید رئیسی با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد

این کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری عنوان کرد: چرا خیلی از ظرفیت‌ها کند پیش رفته؟ حرکت دولت سیزدهم در ابتدای مسولیتش ترمیم خرابی دولت قبل بود و در این سه سال در عرصه‌های مختلف ورود پیدا کرد و در دولت "یک دنیا فرصت و یک ایران جهش" قطعا راه شهید رئیسی با قدرت ادامه پیدا خواهد کرد.

جلیلی تصریح کرد: لرستان دارای استعدادهای فراوانی است و چنانچه زمینه و بستر فراهم شود ستارگانی نظیر آیت‌الله بروجردی، آیت‌الله کمالوند، دکتر شهیدی، دکتر زرین‌کوب، آیت‌الله طاهری خرم‌آبادی و قهرمانانی در عرصه‌های ورزشی پرورش خواهد داد؛ و جوانان کاردان این دیار قابلیت‌های لازم را برای انجام کارهای ارزشمند دارند.

6969

 گلونی‌ نماد غیرت قوم بزرگ لر است و بنده بر این نماد بوسه می‌زنم

وی ادامه داد: لرستان استعدادهای لازم را دارد تا فرزندان خود را تقدیم پیشرفت و موفقیت اسلام و ایران کند؛ امروز یک جهان فرصت داریم و براساس آن باید یک لرستان و یک کشور جهش داشته باشیم؛ این نیست که تنها تیم خیبر جهش یابد بلکه چهار سال آینده شاهد یک ایران جهش با ایفای نقش پرشکوه هر ایرانی خواهیم بود.

این کاندیدای چهاردهمین دوره ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: تنوع اقوام و قومیت‌ها در شرایط مختلف موجب وحدت و انسجام ایران اسلامی شده و اجازه نمی‌دهند از آنها سواستفاده کنند بلکه آنان برای ادامه راه امام و شهدا همه قدرت خود را به کار خواهند برد.

جلیلی گفت: گلونی‌ نماد غیرت قوم بزرگ لر است و بنده بر این نماد بوسه می‌زنم و به این قوم مهمان‌نواز و غیور افتخار می‌کنم.

عکاس: سمیه روزبهانی 

پایان خبر

لینک کوتاه : /b1ab5c
کد خبر : 3305
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.