سرپرست ورزش و جوانان لرستان گفت: برگزاری جام پرچم سبب ایجاد شور و نشاط در حوزه ورزش‌های روستایی و عشایری استان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وَسیم لرستان، آرش قیاسیان در نشست خبری با اصحاب رسانه، در خصوص برنامه‌های مربوط به ورزش‌های همگانی اظهار کرد: برگزاری یک برنامه بزرگ پیاده‌روی جهت توسعه بعد همگانی ورزش در بین مردم با  همکاری  شهرداری خرم‌آباد، سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان، شبکه سه سیما  و دیگر دستگاه‌های اجرای و   با صرف هزینه ۱۲۰ میلیون تومان جایزه  در عید غدیر  رقم زده شد.

وی بیان کرد: اخیراً میزبان فدراسیون‌های اسکی، کاراته، کشتی، وزنه‌برداری، پرورش اندام، اسکواش و کوهنوردی بودیم که در این راستا دیدار با استاندار و رایزنی جهت اخذ میزبانی و امکانات توسط مسئولین فدراسیون‌ها انجام شد؛ همچنین در آستانه  برگزاری انتخابات هیئت‌های سوارکاری بعد از ۴ سال، همگانی بعد از ۲ سال  و هیئت نابینایان استان نیز هستیم.

سرپرست ورزش و جوانان لرستان به برگزاری جشنواره ورزش‌های خیابانی در شهرستان خرم‌آباد در پایان هر هفته اشاره کرد و ادامه داد: جام روستایی پرچم را نیز در شهرستان کوهدشت شروع کرده‌ایم که این جام در ۳۰ بخش استان در رشته فوتبال و در رده سنی پانزده سال به بالا برگزار می‌شود.

قیاسیان هدف از برگزاری جام پرچم را  ایجاد شور و نشاط در حوزه ورزش‌های روستایی و عشایری استان عنوان کرد و افزود: در هفته دولت امسال ۳۷ پکیج ورزشی جهت تجهیز خانه‌های ورزش روستایی با کمک وزارت ورزش و جوانان و فدراسیون ورزش‌های روستایی و در بین مناطق محروم توزیع خواهد شد.

پایان خبر

لینک کوتاه :
کد خبر : 796
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.