فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع):
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: بهره‌مندی از ظرفیت‌های طبیعی برای توسعه لرستان، در گرو مدیریت جهادی و انقلابی است و طراحی مدیریت جهادی باید در ساختار دل، ذهن و اندیشه صورت بگیرد.

به گزارش وسیم لرستان، سردار نعمت‌اله باقری در جمع خبرنگاران با گرامیداشت دهه مبارک فجر و چهل و پنجمین سال پیروزی انقلاب اسلامی گفت: استان لرستان دارای ظرفیت‌های منحصر به فرد در همه ابعاد نظیر منابع طبیعی، معادن و جاذبه‌های تاریخی و گردشگری است که بهره‌مندی از این ظرفیت‌های طبیعی برای توسعه استان، در گرو مدیریت جهادی و انقلابی است و این مدل را نمی‌توان در جای دیگری بجز دولت انقلابی جستجو نمود.

وی، با بیان اینکه مدیریت جهادی و انقلابی نیازمند ساختار و طراحی سازمان، کمیته‌های خاص و تو در توی اداری نیست، تصریح کرد: طراحی مدیریت جهادی باید در ساختار دل، ذهن و اندیشه صورت بگیرد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به خدمات انقلاب اسلامی و دولت سیزدهم در مناطق محروم گفت: در حوزه سلامت نیز اقدامات قابل توجه فراوانی مخصوصا در نقاط محروم استان صورت گرفته و در مسائل مربوط به بحران جمعیت، طرح‌های مختلفی در ذیل طرح نفس عملیاتی شده است که جای امیدواری دارد.

پایان خبر

لینک کوتاه : /de93d5
کد خبر : 2642
سعیده خورشیدوند

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.