مدیرکل تامین اجتماعی لرستان خبر داد:
مدیرکل تامین اجتماعی لرستان از تعیین تکلیف ۷۵۰ هکتار زمین برای نهضت ملی مسکن در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، سمانه حسن‌پور امروز ۲۶ آذرماه در جلسه مشترک شورای برنامه‌ریزی و توسعه و شورای راهبری و تحول اداری لرستان، با بیان اینکه در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان چند محدوده از اراضی برای طرح نهضت ملی مسکن تصویب شد، اظهار کرد:۷۵۰ هکتار زمین در مجموع در استان تعیین تکلیف شد که ۱۹۹ هکتار اراضی روستایی و مابقی به‌صورت الحاق به شهر است.

دبیر شورای توسعه و برنامه‌ریزی لرستان افزود: ۱۱۷ مورد مصوبات مربوط به مسئولیت اجتماعی وزارت نفت با رقمی بالغ‌بر ۱۰۳ میلیارد و نه‌صد میلیون تومان تصویب‌شده است.

حسن‌پور با اشاره به بند ب تبصره ۱۱ قانون بودجه ۱۴۰۲، اضافه کرد: پروژه‌های مربوط به بند (ب) تبصره (۱۱) تصویب شد که اجرای این پروژه‌ها موجب افزایش برخورداری در سکونتگاه‌های غیررسمی استان هستند.

وی با اشاره به موضوع جلسه شورای راهبری و تحول اداری و اهمیت موضوع‌های اهمیت‌دهی و کلان در حوزه کشاورزی آب و حمل‌ونقل برای افزایش بهره‌وری، بیان کرد: مجوزهای استخدام از محل طرح شهید زین‌الدین ۸۰ نفر به مرحله برگزاری آزمون رسیدند که در شرایط رقابتی این افراد تعیین می‌شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی لرستان با اشاره به حضور غیرقانونی نیروهای مشاوران و پیمانکاران در کارهای رسمی و حاکمیتی دستگاه‌های اجرایی، ادامه داد: به هیچ عنوان دستگاه‌های اجرایی نیروهای مشاوران پیمانکاران را در دستگاه‌ مشغول به کار نکنند.

حسن‌پورعنوان کرد: ۱۸ مورد اولویت‌های همکاری با سازمان امور استخدامی کشور در حوزه تحول اداری به شور گذاشته شد و اعضای نظرات خود را مطرح خواهند کرد که از بین این اولویت‌ها چند مورد انتخاب خواهیم کرد و امسال برنامه‌ریزی‌های لازم برای اجرای این اولویت‌ها صورت خواهد گرفت.

پایان خبر

لینک کوتاه : /c2d6ff
کد خبر : 2483
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.