معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان از به روز رسانی تجهیزات 13 مرکز فعال دیالیز استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، سیاوش بیرانوند در مراسم مرکز همودیالیز سلام خرم‌آباد با تبریک روز پزشک و داروساز و تشریح عملکرد خدمات دانشگاه به بیماران خاص،گفت: یکی از سیاست‌ها و اولویت‌های مجموعه مدیریتی کلان دانشگاه این است که خدمات درمانی را به درب منازل بیماران ببریم؛ یعنی اینکه بیماران نباید متحمل هزینه گزاف شوند و بیماران باید در لرستان درمان شوند.

وی با بیان اینکه عده‌ای از بیماران نسبت به نوع بیماری خود رنج مضاعف می‌برند و بیماری آنها سخت‌درمان پذیر است و امروز دانشگاه علوم پزشکی به ۱۷ هزار بیمار خاص در استان خدمات ارائه می‌دهد، افزود: در میان بیماران خاص ۶۵۰ نفر بیمار کلیوی داریم که نیازمند خدمات دیالیز هستند و در این راستا اجازه نخواهیم داد برای بیماران مشکلی ایجاد شود.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی لرستان، افزود: ۱۳ مرکز فعال دیالیز در استان داریم و همه دستگاه‌های آنها را رفع ایراد و به‌روزرسانی کرده‌ایم.

بیرانوند با تقدیر از عوامل و دست‌اندرکاران دیالیز سلام، گفت: با اینکه خدمات درمانی بهداشتی و دارویی و دیگر بخش‌های دانشگاه به‌واسطه نوع آنها به‌سادگی قابل‌اندازه‌گیری نیست؛ اما از دست‌اندرکاران دیالیز سلام به‌خاطر اینکه در کشور بانی کارهای خداپسندانه در حوزه درمان شده‌اند، همواره قدردان آنها هستیم.

پایان خبر

لینک کوتاه :
کد خبر : 2005
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.