فیلم
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: در بخش‌ نهضت ملی تاکنون بیش از 45 هزار هکتار زمین تامین شده و در اختیار طرح نهضت ملی در کشور قرار داده شده است.

به گزارش وسیم لرستان، ارسلان مالکی در بازدید از پروژه نهضت ملی مسکن در سایت شهرستان بروجرد، با بیان اینکه برای مشمولین جوانی جمعیت مکلف به تامین زمین هستیم، افزود: هر آنچه که بتوانیم زمین تامین کنیم و به مرور تحویل مشمولین جوانی جمعیت خواهیم داد.

وی گفت:هم‌اکنون در شهرستان بروجرد مشکلی نداریم و الحاق خوبی در شورای عالی معماری شهرسازی تصویب می‌شود که بخشی از مشکلات شهرستان بروجرد را حل کنیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: مابقی شهرها مثل خرم‌آباد تابع همان زمینی است که برای طرح نهضت ملی مسکن تامین می‌شود و بخشی نیز به طرح جوانی جمعیت تخصیص داده خواهد شد.

 


 

 

مالکی تصریح کرد: در بخش‌ نهضت ملی تاکنون بیش از 45 هزار هکتار زمین تامین شده و در اختیار طرح نهضت ملی در کشور قرار داده شده است و در شقوق مختلف این نهضت نیز بیش از  2 میلیون و 500 هزار واحد مسکونی در مراحل مختلف اجرا قرار گرفته است و در موضوع جوانی جمعیت نیز سال گذشته وعده کرده بودیم که تا 70 هزار قطعه زمین را تامین کنیم که خوشبختانه تا پایان سال گذشته این قطعات تامین و در اختیار مردم قرار گرفته و امسال نیز مشمولین که زمین به آنها تعلق خواهد گرفت در سراسر کشور تامین زمین آنها انجام خواهد شد.

پایان خبر 

لینک کوتاه : /ac6bd9
کد خبر : 2993
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.