رئیس حوزه هنری لرستان برحمایت همه جانبه از هنرمندان متعهد و انقلابی  تاکید کرد.



به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، سامان سپهوند در آیین تجلیل از هنرمندان و فعالین فرهنگ و هنر انقلاب اسلامی لرستان با اشاره به نحوه انتخاب هنرمندان شاخص استان گفت: با فعال‌سازی ستاد «هفته هنر انقلاب اسلامی» در اسفند ماه سال گذشته در لرستان و با توجه به آیین‌نامه انتخاب چهره سال هنر انقلاب استان با همکاری دستگاه‌های فرهنگی هنری نسبت به شناسایی و معرفی هنرمندان متعهد و انقلابی استان اقدام شد.

وی افزود: هنر انقلاب در لرستان به سوی پیشرفت و حرکت رو به جلوست و در روزهای گذشته طی یک جلسه ۳ ساعته با بررسی‌های صورت گرفته افراد نهایی انتخاب شدند.

رئیس حوزه هنری هنری لرستان با اشاره به اینکه سعی کرده‌ایم جوایز را توسعه دهیم و افراد بیشتری را به جامعه معرفی کنیم، افزود: با توجه به برگزاری جلسات، هنرمندان شاخص در رشته‌های (شعر، داستان) هنرهای نمایشی (خیابانی و صحنه‌ای) موسیقی و سرود، تجسمی، فرهنگ و مطالعات پایداری و هنرهای تصویری، طنز، هنرمند پیشکسوت انتخاب شدند و افراد انتخاب شده محصول مدیریت فرهنگی استان هستند.

سپهوند با بیان اینکه هفته هنر انقلاب بهترین فرصت برای رجوع به پیام امام خمینی است که در سال ۱۳۶۷ برای هنرمندان صادر شد، افزود: توصیه می‌کنم از این فرصت استفاده شود و این پیام را مطالعه کنید.

رئیس حوزه هنری لرستان اظهار کرد: آنچه باعث شد شهید آوینی به مقام شهادت برسد و ولی فقیه به ایشان لقب سید شهیدان اهل قلم را بدهد، ارتباط عمیق او با خداوند بود و مسائل را از زاویه انتظار برای ظهور می‌دید، همچنین فهم و درک نقش و جایگاه انقلاب و تاثیری که انقلاب اسلامی در جریان تمدنی بشر داشته و عشق به امام و ذوب بودن در ولایت این دو عزیز است که در آثار ایشان کاملا مشهود است.

پایان خبر

لینک کوتاه :
کد خبر : 1448
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.