فرمانده انتظامی لرستان از دستگیری ۵۲۸ سارق در استان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، سردار یحیی الهی در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با تلاش‌های بی‌وقفه و شبانه‌روزی خدمتگزاران مردم در مجموعه انتظامی لرستان، مأموران انتظامی موفق به شناسایی ۱۲ باند سرقت شدند، بیان کرد: با اشراف اطلاعاتی و اقدامات انتظامی و هماهنگی قضایی اعضای این باندها که شامل ۲۸ سارق و مالخر بودند طی عملیات‌های متعدد و ضربتی دستگیر که در تحقیقات پلیس به ۹۶ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.

وی با اشاره به اینکه در آذرماه سال جاری در مجموع ۵۲۸ سارق در استان دستگیر شده است، گفت: در این راستا ۹۶ مالخر شناسایی و دستگیر و همراه پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی لرستان اظهارکرد: سارقان در تحقیقات پلیسی به ۹۷۱ فقره انواع سرقت اعتراف و از این افراد در مجموع ۳۷ دستگاه خودرو و ۵۴ موتورسیکلت مسروقه کشف شده است.

وی ضمن هشدار به سارقان و افراد مالخر که پلیس با اشراف اطلاعاتی قاطعانه با آنان برخورد خواهد کرد، از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات ایمنی، توصیه‌های پلیس در بحث پیشگیری از سرقت را جدی بگیرند.

پایان خبر

لینک کوتاه : /ed36ef
کد خبر : 2507
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.