مدیرکل تعاون روستایی لرستان گفت: یکهزار و ۵۰ تن گوشت مرغ و میوه مورد نیاز عید نوروز و ماه مبارک رمضان در استان ذخیره سازی شده است.

به گزارش وسیم لرستان، غلامعلی فتحی بیان کرد:هم‌اکنون مقدار ۵۰۰ تن مرغ منجمد در سردخانه‌های استان ذخیره سازی شده و بر اساس نیاز بازار تا هزار تن افزایش خواهد یافت.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ تن گوشت قرمز منجمد نیز آماده توزیع در بازار است افزود:هم‌اکنون ۳۵۰ تن پرتقال از شمال و ۲۰۰ تن سیب نیز از باغداران استان خریداری و ذخیره سازی شده است و هیچگونه کمبودی در خصوص تامین میوه شب عید شهروندان وجود ندارد.

مدیرکل تعاون روستایی لرستان بیان کرد: در خرم آباد ۱۲ غرفه عرضه کالا‌های اساسی، بروجرد ۱۴، ازنا ۱۰، پلدختر هفت، دورود ۱۵، الیگودرز سه، سلسله ۲، دلفان سه، چگنی سه، کوهدشت پنج و رومشکان نیز یک غرفه اختصاص یافته است و اقلام با همکاری شرکت پشتیبانی امور دام سازمان جهاد کشاورزی و اداره کل غله و خدمات بازرگانی به مصوب در اختیار مردم قرار داده می‌شود.

وی اضافه کرد: همچنین اداره کل غله و خدمات بازرگانی استان، سه هزار و ۵۰۰ تن برنج تنظیم بازاری را در انبار‌ها آماده دارد و بخش اعظم این کالا‌ها در غرفه‌های ایجاد شده به دست مردم خواهد رسید.

فتحی با اشاره به اینکه هیچگونه کمبود کالایی در استان وجود ندارد گفت: با توجه به در پیش بودن ایام پرفیض ماه مبارک رمضان مقدار ۱۰ تن خرما نیز در انبار‌های استان ذخیره شده است تا به قیمت مناسب توزیع شود.

پایان خبر

لینک کوتاه : /daf9b2
کد خبر : 2711
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.