رئیس سازمان جهادکشاورزی استان خبر داد:
رئیس سازمان جهادکشاورزی لرستان از بررسی ۱۵ پلاک به مساحت ۸ هزار و ۴۲۹ هکتار در استان خبر داد و گفت: در نهایت بیش از یک هزار و ۹۸۵ هکتار از مستثنیات در لرستان تثبیت شد.

به گزارش وسیم لرستان، سید عماد شاهرخی در کمیسیون رفع تداخلات لرستان ، از بررسی و تعیین تکلیف ۱۵ پلاک به مساحت ۸ هزار و ۴۲۹هکتار در کمیسیون رفع تداخلات استان خبر داد و گفت: رفع تداخلات اراضی یکی از ارکان و پیش زمینه صدور اسناد مالکیت اراضی کشاورزی است که بحث مالکیت افراد و حقوق متقابل دولت و مردم در میان است که نیازمند تلاش گسترده و دقت بالاست.

وی  با بیان اینکه در این کمیسیون ۱۵ پلاک از اراضی استان به مساحت حدود ۸ هزار و۴۲۹ هکتار مطرح و بررسی شد، افزود: در نهایت میزان بیش از یک هزار و ۹۸۵ هکتار به عنوان اراضی غیرملی (مستثنیات) تثبیت شد.

گفتنی است، کمیسیون رفع تداخلات استان لرستان با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان، مدیر کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان، مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، مدیر امور اراضی استان، و سایر اعضا در سازمان جهاد کشاورزی استان برگزار شد.

پایان خبر 

لینک کوتاه : /d429b5
کد خبر : 2676
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.