نماینده ولی‌فقیه در لرستان:
نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: همه سلیقه‌ها در این دوره از انتخابات وجود دارد و شرط صلاحیت داشتن سوابق اجرایی بوده و دولت نماینده‌ای در این دوره از انتخابات ندارد.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، حجت‌الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در شورای آموزش و پرورش لرستان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، با تبریک سالروز ولادت حضرت علی(ع)، اظهار کرد: تلاش برای گسترش معارف علوی در طول تاریخ وجود داشته است.

وی ادامه داد: ما موظف هستیم برنامه‌ریزی کنیم که معارف نبوی و علوی را در بین نسل جوان و نوجوان تثبیت کرده ‌و گسترش دهیم.

شاهرخی با اشاره به برگزاری جشنواره ملی نماز آموزش و پرورش در لرستان، بیان کرد: یک طراحی و برنامه‌ریزی صورت بگیرد که دانش‌آموزان ما نیز در این جشنواره به صورت کمی و کیفی حضور داشته باشند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان در رابطه با مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، بیان کرد: امنیت ما درونی بوده که با حضور مردم به دست می‌آید که گاهی در راهپیمایی و تجمعات بوده و تحلیل آن در انتخابات است که دشمن دنبال این است که مردم حضور چشمگیر نداشته باشند که باید بدانیم در مقابل این ناخوشایندی یک پیروزی وجود دارد.

وی بیان کرد: همه سلیقه‌ها در این دوره از انتخابات وجود دارد و شرط صلاحیت داشتن سوابق اجرایی بوده و دولت نماینده‌ای در این دوره از انتخابات ندارد.

شاهرخی ادامه داد: باید طوری عمل کنیم که انتخابات تبدیل به کدورت نشود چراکه دشمن نیز دنبال این است که سلامت انتخابات را زیر سؤال ببرد و خیلی باید مراقبت کنیم انتخاباتی در تراز دولت انقلابی برگزار شود.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان افزود: باید هوشیار باشیم و بدانیم که از سوی افراد غافل و نادان فتنه‌ها در پیش داریم و وظیفه ما را سنگین می‌کند که قدم‌هایی طبق قانون برداریم و انتخاباتی با مشارکت حداکثری همراه با رقابت سالم برگزار کنیم.

پایان خبر

لینک کوتاه : /a44436
کد خبر : 2618
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.