فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان:
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: ویژگی بارز شهید سلیمانی اخلاص بود که باعث شد دل‌ها در داخل و خارج از کشور به سمت شهید سلیمانی سرایز شدند.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، سردار نعمت الله باقری روز شنبه در آیین اختتامیه چهارمین "رویداد راه سلیمانی" ویژه چهارمین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی که در خرم‌آباد برگزار شد، گفت: شهید سلیمانی  تنها یک فرمانده نیست بلکه  برای دنیا یک اسطوره بوده و متعلق به تمام دنیا و آزادی‌خواهان جهان است.

وی ویژگی بارز شهید سلیمانی را اخلاص دانست و با بیان اینکه این شاخص باعث شد دل‌ها در داخل و خارج از کشور به سمت شهید سلیمانی سرایز شدند، تصریح کرد: ولایت‌مداری و ولایت‌پذیری یکی از ویژگی‌های برجسته شهید سلیمانی بود.

فرمانده سپاه لرستان اظهار کرد: توجه به مردم و پای کار مردم بودن از ویژگی‌های شهید سلیمانی بود و مردم ما امروز به این فرماندهان و مدیران نیاز دارند.

باقری با بیان اینکه در هر دولتی یکی از ارکان آن دولت مردم هستند و مردم ایران همواره در مقابله با دشمن ایستاده‌اند و امروز دشمنان به دنبال جدا کردن صف مردم از انقلاب و ولایت هستند؛ یکی از دستاوردهای مکتب شهید سلیمانی را تعامل گروه‌های مقاومت عنوان کرد و گفت: کارهایی که در قالب هنر به جامعه انتقال داده می‌شوند بسیار مثمرثمرتر است.

وی با بیان اینکه هنرمندان کشور و استان باید ویژگی‌های شهید سلیمانی را در قالب هنر به مردم جامعه نشان دهند، خاطرنشان کرد: مجموعه‌های هنری باید چهار راهبرد شامل سلامت، امنیت، مشارکت و رقابت را مد نظر قرار دهند که یک انتخابات پرشور داشته باشیم.

پایان خبر

لینک کوتاه : /f327b1
کد خبر : 2584
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.