دبیر ستاد انتخابات کشور خبر داد:
دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه سقف هزینه تبلیغاتی نامزدها تعیین شده است، گفت: نظارت بر هزینه‌های تبلیغاتی به وسیله حساب‌های اعلام شده از طرف نامزدها انجام می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، محسن اسلامی صبح امروز ۲۸ آذر ۱۴۰۲ در جلسه ستاد انتخابات استان که با حضوراستاندار لرستان، معاونین سیاسی امنیتی ، عمرانی و توسعه مدیریت و منابع انسانی ، فرمانداران ، مدیران کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری، بازرسی و حراست استانداری، فناوری اطلاعات و سایر عوامل اجرایی که در سالن اجتماعات استانداری برگزار شد، بیان کرد: برای هر نامزد انتخاباتی براساس شرایط موجود هر شهرستان سقف هزینه تبلیغاتی تعیین شده که باید آن را رعایت کنند.

وی اضافه کرد: نظارت بر هزینه‌های تبلیغاتی به وسیله  حساب‌های اعلام شده از طرف نامزدها انجام می شود.

دبیر ستاد انتخابات کشور در خصوص قوانین جدید انتخابات در این دوره، اظهار کرد: رای گیری در این دوره علاوه بر شناسنامه و کارت ملی با گذرنامه، کارت پایان خدمت و گواهینامه نیز انجام می شود.

اسلامی عنوان کرد: تعرفه‌های رای گیری در این دوره ادغام و به صورت تعرفه واحد می‌باشند.

وی همچنین به تجمیع صورتجلسه  انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اشاره کرد و گفت: برای تسهیل و تسریع در عملیات و روند انتخابات حجم عناوین صورتجلسه کم تر و با هم ادغام شده‌اند.

دبیر ستاد انتخابات کشور با توجه به روند جدید انتخابات این دوره، تاکید کرد: برخط بودن شعبه‌های اخذ رای در تمامی دقایق انتخابات ضروری و مورد تاکید می‌باشد.

اسلامی بر نقش مهم فرمانداران در برگزاری شفاف و مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: فرمانداران می‌بایست با برگزاری جلسات هماهنگی با حلقه‌های میانی و افراد تاثیرگذار در روند برگزاری هر چه باشکوه تر انتخابات موثر باشند.

پایان خبر

لینک کوتاه : /b1ec9e
کد خبر : 2488
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

تبلیغات

لبیک

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.