/فیلم/
رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان تامین سلامت مادران باردار را مهم عنوان کرد و گفت: روز گذشته هشت مادر باردار از مناطق صعب‌العبور لرستان با بالگرد به بیمارستان‌های استان انتقال داده شدند.

به گزارش وسیم لرستان، بهرام دلفان اظهار کرد: روز گذشته شاهد یک رویداد کم سابقه در اورژانس هوایی لرستان بودیم.

وی ادامه داد: طی هشت سورت پرواز امدادی، به مناطق صعب‌العبور شهرستان‌های خرم‌آباد و الیگودرز همچون مناطق مرگسر ،اشترلون، پز علیا، سوزر، مالو  در لرستان و روستای شوله در شهرستان کوهرنگ استان چهارمحال بختیاری مادران باردار تحت مراقبت‌های کامل درمانی به بیمارستان‌های شهید رحیمی خرم‌آباد و امام جعفر صادق (ع) الیگودرز انتقال یافتند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی لرستان یکی از فاکتورهای مهم در بحث بهداشت و درمان را تامین سلامت مادران باردار برشمرد و با بیان اینکه روز گذشته هشت مادر باردار از مناطق سخت گذر لرستان با بالگرد اورژانس به بیمارستان‌های خرم‌آباد و الیگودرز انتقال داده شدند، افزود: در حال حاضر حال همگی مادران خوب است و تلاش همکاران در اورژانس پیش‌بیمارستانی قابل تقدیر است و این نشان می‌دهد که سلامت مادران باردار و فرزندانشان برای حوزه سلامت با اهمیت بوده هرچند که این اقدامات پرهزینه باشد.

پایان خبر

لینک کوتاه : /ff7fd0
کد خبر : 3188
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.