/فیلم/
آبشار تاف (برنجه) از منابع کم‌نظیر گردشگری لرستان و در منطقه شول‌آباد واقع در ۹۷ کیلومتری شهر الیگودرز است.

به گزارش وسیم لرستان، کوه برنجه در ارتفاعی بیش از ۳۵۰۰ متر از سطح دریا از پوشش گیاهی و جانوری منحصر به فردی برخوردار است که آبشار تاف یکی از جاذبه‌های طبیعی این منطقه است و در نزدیک روستای پیرامام با قدمت چند هزار ساله و در منطقه ززوماهرو قرار دارد.

با توجه به جاذبه‌های طبیعی و بافت کوهستانی روستای پیرامام، وجود چشم‌انداز‌ها و مناظر زیبای طبیعت هر ساله مورد استقبال گردشگران زیادی از گوشه و کنار ایران و جهان قرار می‌گیرد.

طبیعت زیبای روستای پیر امام و امامزاده پیر امام در نزدیکی این آبشار زیبا جلوه‌ای از کم‌نظیرترین زیبایی‌های طبیعت را به نمایش می‌گذارد که برای هر گردشگری تداعی کننده جلوه‌ای از بهشت است؛ این آبشار زیبا با چشم‌انداز‌های سرسبز اطراف، بلند‌ترین آبشار کشورو یکی از جاذبه‌های گردشگری لرستان محسوب می‌شود که پوشش گیاهی متنوع این منطقه به ویژه دشت‌های لاله‌های واژگون و گل‌های رنگانگ از ویژگی طبیعت این منطقه در فصل بهار است.

منطقه شول‌آباد شهرستان الیگودرز از جمله مناطق بکر و زیبای لرستان است که به دلیل آب و هوای مطبوع منطقه محل رویش گل‌های زیبا و رنگارنگ و پوشش گیاهی کم‌نظیر است.

اردیبهشت ماه بهترین فصل سفر به این منطقه است چراکه ارتفاعات کوه برنجه با پوشش گیاهی متنوع و گل‌های رنگانگ و لاله‌های واژگون رنگامیزی می‌شود.

پایان خبر

لینک کوتاه : /b26646
کد خبر : 3152
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.