برگزیدگان دهمين جشنواره رسانه‌هاي لرستان در بخش‌های مختلف معرفی شدند.

 

به گزارش پایگاه خبری وسیم لرستان، امروز یکشنبه در آئین اختتامیه این جشنواره که با حضور مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و روابط عمومی استانداری لرستان، پیشکسوتان و اصحاب رسانه در سالن شهید آوینی برگزار شد، بر اساس رای هيأت داوران برگزیدگان، معرفی و تجلیل شدند.

 

در رشته یادداشت و سرمقاله؛ اثر "امین امرایی" از هفته‌نامه "پاییزان" با عنوان "مظلومیت فرهنگ بیخ گوش ارشاد"، اثر "کیانوش رستمی" از هفته‌نامه "سیمره" با عنوان "آقای مدیرکل؛ این زمین‌ها زیادی نیستند" به ترتیب اول و دوم شدند و "پروین گنجی" با اثر "تراژدی غم‌بار مهاجرت از لرستان" از سایت "عقلانیت و توسعه" و "امین پارسا از نشریه "افق زاگرس" با اثر "لانه عنکبوت کجاست؟" به طور مشترک سوم شدند.

 

دربخش تیتر؛ "ابراهیم شریفی" از خبرگزاری "ایسنا" با تیتر "یادمان‌های از یادرفته" و "محدثه مقدم" از هفته‌نامه "صدای رسا" با تیتر "آتش در زاگرس" به صورت مشترک اول شدند، "سکینه بیرانوند" از پایگاه خبری سفیرافلاک با تیتر "مشق الفبا در 30 سالگی/ وقتی تلاش معلم بروجردی برای باسوادی یک «ناشنوا» به ثمر می‌نشیند" دوم شد. همچنین در این بخش "ابراهیم شریفی" از ایسنا با تیتر "سنگِ کاغذ نشده" و "وحید حاج‌سعیدی" از پایگاه خبری "یافته" با تیتر "تحلیل‌گران یاری کنید تا من سهامداری کنم!" مشترکا حائز رتبه سوم شدند.

 

در قسمت خبر؛ بنا به نظر هیات داوران این بخش، رتبه اول نداشت، در این رشته "آتوسا رحمتی" با خبر "دکه‌های مطبوعاتی در دو راهی فعالیت‌های فرهنگی یا امرار معاش" دوم و "بتول صادقی" از هفته‌نامه "بامداد لرستان" با خبر "سرانجام ناخوش پروژة برج‌هاي دوقلو" سوم شد.

 

در بخش گزارش و تحليل؛ "آ زیتا یوسفیان" با گزارش "قاتل فانتزی زاگرس" از "ایسنا" و "پگاه دالوند" با " جلوه‌گري هنرهاي دستي لرستان در بازارهاي جهاني" از "تسنیم" مشترکا اول شدند.

مقام دوم این بخش نیز مشترکا به "سکینه بیرانوند" از "سفیر افلاک" با "زمستان سخت و خانه‌هاي تاريك" و "وحید آریافر" از "بهار لرستان" با "هفتصدسال سكوت" رسید.

"امیرمحمود داوودی‌نژاد" از "خبرگزاری برنا" با "فرازو فرودهاي ورزش لرستان در سالي كه گذشت" و "زینب سامعی" از "پاییزان" با اثر "  جاده هايي با بوي فاجعه" مشترکا مقام سوم را کسب کردند.

 

همچنین "سعیده خورشیدوند" از پایگاه خبری "وسیم لرستان" نیز با گزارش "آخرین بازمانده" در این بخش شایسته تقدیر شناخته شد.

 

در رشته مصاحبه؛ در این رشته نیز با نظر هیات داوران هیچ اثری حائز رتبه اول نشد و اثر " رد اين پرت شده در مفقود"  از گروه "گفت‌وگو" هفته‌نامه "سیمره" دوم و اثر "فاطمه دارابی" با عنوان"لرستان بيشترين بخشودگي جرائم را درسطح كشور داشته است" از پایگاه خبری "یافته" سوم شد.

 

 در رشته عکس و گزارش تصویری نیز هیات داوران فقط "محمد یاراحمدی" از "ایرنا" با اثر "آیین یادواره ۱۶۳ شهید جاوید الاثر در خرم‌آباد" به عنوان برگزیده معرفی شد.

 

در رشته طراحی و صفحه‌آرایی؛ "بهناز طولابی" از "آوازه‌آنلاین" با اثر اینفوگرافی "مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی(چهره بین المللی مقاومت)" اول شد، "سودابه آزادگان" از "سیمره" با "نشریه 631" و "نگار بهاران" از "سلام زاگرس" با اثر "تا پای جان برای ایران" حائز رتبه‌های دوم و سوم شدند.

 

در رشته طنز و کاریکاتور؛ "پرویز گراوند" از "سیمره" با "قصه‌های مدرسه پاک‌پروران امتحان آینده‌ پژوهی" رتبه اول را کسب کرد، "وحید حاج‌سعیدی" از "یافته" با "قبرستان غیر انتفاعی" دوم و"ابوذر بابایی‌زاده" از "دریای فرهنگ" با اثر "ما روشنفکرهای همه‌چیزدان" سوم شد.

 

 

پایان خبر

 

 

 

 

لینک کوتاه : /e073ac
کد خبر : 2356
سردبیر

نوشتن دیدگاه

Security code تصویر امنیتی جدید

ارسال

درباره پایگاه خبری وسیم لرستان

وسیم لرستان به شماره مجوز 87570 (از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي) از هيأت نظارت بر مطبوعات كشور مجوز انتشار گرفت و رسالت خود را آگاهی بخشیدن به مردم ایران می داند.

مطالب منتشر شده، بيان‌گر ديدگاه "وسیم لرستان" نمی‌باشند. و در پذيرش، "رد" و يا "ويرايش" مطالب ارسالی مختار است.